כל המידע על השתלות שיניים מיידיות- All on 6-4 | פרופ' איתן מיזיריצקי
לקביעת תור
לייעוץ
עוד היום
להתייעצות
בוואטסאפ
כפתור ווטסאפ
כפתור ווטסאפ
מלא/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם

    ראשי  /  מידע מקצועי  /  All on 6-4

    All on 6-4

    הביטוי All on 6-4 מתייחס לשיטת טיפול שבה מועמסת לסת שלמה עשוייה כתרים על גבי ארבע עד שישה שתלים בלבד. השיטה ממשיכה את הקו של העמסה מיידית של שתלים או השתלה מיידית לאחר עקירה ומנסה לחסוך את הזמן היקר שבין שלב לשלב.
    השתלות שיניים הוא תחום מתפתח שהביא לשינוי מהותי בדרך בה אנו ניגשים לשיקום הפה. חסרונו היחיד של תהליך ההשתלה הוא בזמן שלוקח להשלים אותו ובתקופות ההמתנה הארוכות שבין תהליך כירורגי אחד לשני.
    שיטת All on 6-4 שמה למה למטרה לקצר את התהליך על ידי העמסה מיידית של מספר קטן של שתלים ולחסוך בתהליכים כירורגיים מורכבים.

    כיצד זה מתבצע?

    שיטת   All on 6-4 מתבססת על החדרת שתלים דנטלים בזווית קיצונית של 45 מעלות, ללא השתלת עצם וללא הרמת סינוס. בצורה זה נמנע הצורך בבניית עצם בלסת העליונה והגבהת רכסים בלסת התחתונה. בטיפול אחד, נעקרות כל השיניים הרעועות ובמקומם מחדירים את השתלים. חשוב להדגיש שהשיטה מיועדת למטופלים עם חסר שיניים מלא בלסת.
    על השתלים הללו מורכבת תותבת זמנית אשר תוחלף לאחר כמה חודשים בגשר שלם עשוי כתרים מחרסינה. כל התהליך אורך כשמונה חודשים בלבד ואינו מצריך טיפולים כירורגיים כמו הרמת סינוס, השתלת עצם או הגבהת רכסים.

    חסרונות ניכרים

    הרצון לקצר תהליכים כירורגיים ודנטליים הוא רצון מובן ואף נלקח בחשבון. אף אדם אינו רוצה להמתין זמן רב עם תותבת זמנית ולא נוחה. לכן, רבים מחפשים את אותם קיצורי דרך לחיוך מושלם ובריא. אולם, יש לזכור כי גוף האדם ובכלל זה הפה, אינו כר לנסיונות פוחזים והוא צריך את הזמן שלו על מנת להחלים ולאפשר תהליכים נוספים.
    אמנם, הלסת יכולה להחזיק גשר שלם על בסיס ארבעה שתלים בלבד אולם במקרה של חוסר קליטת שתל אחד בלבד, יקרוס השיקום לחלוטין ועלול לגרום לנזק ממשי שילווה בהמון כאב, עוגמת נפש, זמן וכסף לתיקון הנזק.
    מבחינה פיזיקלית, נכון יותר להרכיב גשר כתרים מחרסינה על לפחות 6-8 שתלים על מנת לאבטח את השיקום במקרה של חוסר קליטת שתל אחד. לגוף יש קצב משלו, עדיף להקשיב לו ולפעול באחריות מאשר למהר ולהצטער לאחר מכן.

    לפרטים וקביעת תור במרפאת המומחים של פרופ' מיזיריצקי צרו קשר באתר או התקשרו לטלפון 03-6449139 ונשמח לעמוד לרשותכם.

     

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופסור חבר בבית הספר לרפואת שיניים, אוניברסיטת תל אביב
    יושב ראש לשעבר, האיגוד הישראלי לשיקום הפה
    חבר הנהלת האיגוד האירופאי לשיקום פה
    חבר הנהלת האיגוד הבינלאומי לרפואת שיניים דיגיטלית
    מרצה בארץ ובעולם בתחומי שיקום, שתלים דנטליים ורפואת שיניים דיגיטלית
    פרסם מעל מאה מחקרים מדעיים בעיתונות המקצועית הבינלאומית

    מלאו את הפרטים מטה ונחזור אליכם בהקדם

      • מומחי רפואת השיניים המובילים
      • הציוד המקיף והמתקדם בישראל
      • 25 שנות נסיון בהשתלת שיניים
      • תכנית טיפולים בהתאמה אישית
      החזירו לעצמכם את החיוך!
      דילוג לתוכן