כך תוכלו לשמור על שיניים לבנות ומבריקות | פרופ' איתן מיזיריצקי
לקביעת תור
לייעוץ
עוד היום
להתייעצות
בוואטסאפ
כפתור ווטסאפ
כפתור ווטסאפ
מלא/י פרטייך ונחזור אליך בהקדם

    ראשי  /  מידע מקצועי  /  כך תוכלו לשמור על שיניים לבנות

    כך תוכלו לשמור על שיניים לבנות

    כדי לשמור על שיניים לבנות יש להקפיד על היגיינת הפה, לבקר באופן קבוע אצל השיננית ולהימנע ממשקאות ומזונות מכתימים. שיטת הלבנה בזום מחזירה את הלובן לשיניים וכל שנותר לכם הוא לשמור על התוצאות.

    איך שומרים על שיניים לבנות?

    תכשירים ומשחות שיניים להלבנה – תכשירים ומשחות הלבנה יכולים לסייע בהסרת כתמים מהשיניים ולהוסיף להן ברק. מוצרים אלו מכילים חומרים פעילים בריכוזים שונים וניתן להשתמש בהם אופן מבוקר, כדי לשמר את תוצאות הלבנת השיניים במרפאה.

    שמירה על היגיינת הפה – יש להקפיד על צחצוח השיניים לפחות פעמיים ביום ולאחר כל ארוחה. חשוב לצחצח נכון ולהחליף את מברשת השיניים כל שלושה חודשים. כמו כן, מומלץ להשתמש באופן קבוע בחוט דנטלי ובשטיפות פה. להסרת האבנית המצטברת על השיניים, יש להגיע לביקורים תקופתיים (לפחות פעם בחצי שנה) אצל השיננית, בהתאם להוראות הרופא.

    ממה מומלץ להיזהר כדי לשמור על שיניים לבנות?

    כדי לשמור על שיניים לבנות, כדאי להימנע מעישון הגורם להכתמת השיניים, משתיית משקאות מכתימים כמו תה, קפה, יין וקולה, ממאכלים המכילים צבעי מאכל וממאכלים מכתימים. במידה וצרכתם משקאות או מזונות אלו, צחצחו את השיניים מיד לאחר מכן, לצמצום הנזקים.

    שיניים לבנות באמצעות הלבנת שיניים בשיטת זום

    שיטה בטוחה, מהירה ויעילה להלבנת שיניים היא שיטת זום. לתוצאות מיטביות, לפני ביצוע ההלבנה חשוב לעבור ניקוי שיניים אצל שיננית ובדיקה מקיפה של רופא שיניים.

    הטכנולוגיה החדשה והמתקדמת של הלבנת שיניים בשיטת זום, מאפשרת לכם ליהנות מתוצאות מהירות, בביקור הנמשך כשעה וחצי בלבד. הטיפול כולל מריחת פורמולת ג'ל הלבנה המכילה מי חמצן על שיני המטופל. רופא השיניים נעזר במנורה מיוחדת כדי להחדיר את ג'ל ההלבנה מבעד לאמייל השן. החומר הפעיל גורם לפירוק הפיגמנטים של הצבע ומבהיר את חומר השן. התהליך מתבצע שלוש פעמים במהלך ביקור בודד במרפאה. לאחר הטיפול, מומלץ לצחצח את השיניים עם משחת שיניים המונעת רגישות, להקפיד על היגיינה דנטלית, להימנע מעישון ומצריכת מזונות ומשקאות מכתימים.

    שיניים לבנות עם טיפול ביתי בסד הלבנה

    הלבנת שיניים בזום המשולבת עם טיפול בסד הלבנה, נדרשת במקרים מסוימים. הרופא מתאים למטופל סד מתבנית סיליקון ומצייד אותו במזרקים המכילים ג'ל הלבנה. תהליך ההלבנה הביתי פשוט: המטופל מזריק את החומר המיוחד לתבנית ומרכיב את הסד על שיניו למשך לילה שלם או למספר שעות, לפי הצורך. הג'ל המיוחד מלבין את השיניים בהדרגה עד להשגת התוצאות הטובות ביותר עבור המטופל. לשימור התוצאות, ניתן לחזור על ההלבנה הביתית עם הסד כל כמה חודשים. לאחר הסרת הסד חשוב להקפיד על צחצוח שיניים, להימנע מעישון ומצריכת ממשקאות ומזונות מכתימים.

    שיניים לבנות לאחר טיפול במרפאת המומחים

    במרפאת המומחים של פרופ' מיזיריצקי, אנו מבצעים הלבנת שיניים בשיטת זום במשך כשעה וחצי בלבד והלבנת שיניים ביתית עם סד הלבנה. במידת הצורך, המטופל מקבל מאתנו סד הלבנה בליווי הנחיות מדויקות לשימוש בו. התוצאות המרשימות והמהירות של ההלבנה, מאפשרות למטופלינו ליהנות משיניים צחורות ויפות.

    שיניים לבנות הן נכס! לקביעת טיפול הלבנה בשיטת זום צרו עמנו קשר >>

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופ' איתן מיזיריצקי

    פרופסור חבר בבית הספר לרפואת שיניים, אוניברסיטת תל אביב
    יושב ראש לשעבר, האיגוד הישראלי לשיקום הפה
    חבר הנהלת האיגוד האירופאי לשיקום פה
    חבר הנהלת האיגוד הבינלאומי לרפואת שיניים דיגיטלית
    מרצה בארץ ובעולם בתחומי שיקום, שתלים דנטליים ורפואת שיניים דיגיטלית
    פרסם מעל מאה מחקרים מדעיים בעיתונות המקצועית הבינלאומית

    מלאו את הפרטים מטה ונחזור אליכם בהקדם

      • מומחי רפואת השיניים המובילים
      • הציוד המקיף והמתקדם בישראל
      • 25 שנות נסיון בהשתלת שיניים
      • תכנית טיפולים בהתאמה אישית
      החזירו לעצמכם את החיוך!
      דילוג לתוכן